
Informacja komunikacyjna w sytuacjach kryzysowych: przygotowywanie i rozpowszechnianie
14.4.2025
45
Dni
12
Godzin
44
Minut
29
Sekund


PRZEDMIOT SZKOLENIA:
Przedmiotem szkolenia jest sposób prowadzenia informacji pasażerskiej w sytuacjach kryzysowych, w których występują znaczące ograniczenia funkcjonowania, bądź wręcz wstrzymania ruchu na odcinkach dotkniętych zjawiskiem. Szkolenie odnosi się zarówno do prezentowanych treści, form przekazu informacji, jak również związanych z nimi zagadnień kadrowych. Ważnym elementem jest omówienie zasad prowadzenia informacji pasażerskiej w sytuacji normalnej – w sposób umożliwiający utrzymywanie naturalnych zdolności zarówno do nadawania komunikatów ze strony zarządzających ruchem, jak i odbierania ich – tak przez pracowników liniowych, jak i samych podróżnych.
CEL SZKOLENIA:
Nabycie umiejętności zarządzania informacją pasażerską w sytuacjach kryzysowych –przygotowania przedsiębiorstwa transportowego na świadczenie usług w warunkach klęsk żywiołowych i innych analogicznych sytuacji.
ADRESACI:
Adresatami szkolenia są: osoby kierujące dyspozyturą (pionami ruchu) przedsiębiorstw transportowych a także zarządzający komórkami realizującymi funkcje informacji pasażerskiej (także zespoły prasowe).
KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA:
Nabycie umiejętności szybkiego redagowania komunikatów wraz z tworzeniem elementów graficznych w sposób dostosowany do odbioru przez zniecierpliwionego i zirytowanego pasażera. Zapoznanie z systemami rozpowszechniania informacji dostosowanymi do potrzeb poszczególnych grup użytkowników. Poznanie sposobów utrzymywania umiejętności prowadzenia informacji kryzysowej w sposób rutynowy.
INFORMACJE ORGANIZACYJNE:
Szkolenie odbędzie się w poniedziałek 14 kwietnia w formule stacjonarnej w biurze Zespołu Doradców Gospodarczych TOR w Warszawie na ul. Sieleckiej 35. Po zakończeniu części merytorycznej, jak i w trakcie szkolenia będzie możliwość zadawania pytań prowadzącym szkolenie. Cena wydarzenia obejmuje szkolenie, przerwę kawową oraz przerwę obiadową.
Dla większej grupy uczestników z jednej firmy istnieje możliwość poprowadzenia szkolenia zamkniętego w siedzibie klienta.
Chcesz poznać ofertę? Skontaktuj się z nami:
Kontakt:
Aleksandra Kalicińska
tel. 608 027 077
aleksandra.kalicinska@tor-konferencje.pl
Czekamy na Państwa!
Partnerzy
Prelegenci:
.avif)
Bogusław Molecki
.avif)
Dawid Gawlik
Program
10:00: Rozpoczęcie szkolenia:
- Agenda spotkania
- Wprowadzenie do tematyki
- Ankieta wśród uczestników nt. znajomości metod i narzędzi - wybór najbardziej interesujących zagadnień
10:15: Informacja kryzysowa - wymagania:
- Przykłady informacji kryzysowej – analiza przypadków
- Rola informacji kryzysowej – kwestia kluczowa: czas odnalezienia potrzebnej wiadomości
11:00: Przerwa
11:15: Przygotowywanie komunikatów
- Redakcja informacji tekstowej
- Wykorzystywanie elementów graficznych
12:00: Przerwa obiadowa
12:45: Poprawianie czytelności informacji
Strukturalizacja informacji
Rola uogólnień i generalizacji w przyswajaniu komunikatów
Zmiany systemu transportowego w celu dostosowania do potrzeb polityki informacyjnej
13:30: Przerwa
13:45: Kanały informacji i wzorce wiadomości
- Charakterystyka i koszty utrzymania różnych rodzajów kanałów informacyjnych
- Przydatność poszczególnych rozwiązań w warunkach kryzysowych
- Kanwy komunikatów tekstowych i graficznych - możliwości wspomagania przygotowywania
14:30: Przerwa
14:45: Przygotowanie personelu i pasażerów
- Budowa struktur informacji ruchowej w przedsiębiorstwie
- Przygotowywanie załogi do przepływu wiadomości w sytuacjach kryzysowych
- Przygotowywanie pasażerów do odbioru informacji w sytuacjach kryzysowych
15:30: Czas na pytania uczestników
16:00: Zakończenie szkolenia
Uczestnictwo
Aktualnie dostępne pakiety
Cena obejmuje:
✔️ Udział w szkoleniu
✔️ Przerwę obiadową
✔️ Otrzymanie materiałów szkoleniowych
✔️ Otrzymanie certyfikatu
Inne Wydarzenia
Najczęstsze pytania
Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Udział w wydarzeniu można wykupić poprzez stronę www.tor-konferencje.pl, wybierając wydarzenie, które nas interesuje.
Pakiet VIP można wykupić, wybierając podczas rejestracji opcje płatnego uczestnictwa. Wybierając opcję płatnej rejestracji, mają Państwo możliwość dokonania płatności online lub faktury pro-forma.
Z uczestnictwa w wydarzeniu można zrezygnować bez kosztów na 7 dni przed wydarzeniem. Rezygnacja w terminie od 7 dni do 4 przed wydarzeniem wynosi 20% opłaty za udział w wydarzeniu, w terminie 3 dni od wydarzenia w wysokości 50% opłaty za udział w wydarzeniu. W przypadku rezygnacji z udziału w dzień przed wydarzeniem lub w dniu wydarzenia, Uczestnik ponosi 100% opłaty za udział w wydarzeniu. Rezygnacja musi zostać złożona mailowo: konferencje@tor-konferencje.pl.
Termin płatności faktury to 7 dni.
Tak, wystarczy podczas rejestracji uczestnictwa wybrać interesujący nas sposób płatności.