Praktyczne zastosowanie sztucznej inteligencji (AI) w biznesie

Wydarzenie archiwalne

15.10.2024

45

Dni

12

Godzin

44

Minut

29

Sekund

Nowy temat! Sprawdź program
Praktyczne zastosowanie sztucznej inteligencji (AI) w biznesie
Szkolenie poświęcone jest zagadnieniom praktycznego wykorzystania chat botów jako wielofunkcyjnych narzędzi wspomagających pracę osób zatrudnionych w różnych działach przedsiębiorstw: marketingu, promocji, administracji, pierwszego kontaktu z klientem lub pasażerem, a także potencjalnych nowych obszarów pracy.
Miejsce
Online
Data
15.10.2024

Informacje ogólne:

Szkolenie poświęcone jest zagadnieniom praktycznego wykorzystania chat botów w biznesie jako wielofunkcyjnychnarzędzi wspomagających pracę osób zatrudnionych w różnych działach przedsiębiorstw. Ma ono na celu ukazanie płaszczyzn, na których chat boty przyspieszają i eliminują powtarzalne czynności. Dotyczy to działań marketingowych, promocyjnych, administracyjnych, pierwszego kontaktu z klientem lub pasażerem, a także potencjalnych nowych obszarów pracy. Planujemy przedstawić różne dostępne na rynku chat boty, wskazując ich rankingi, zalety, sposoby działania oraz konkretne zastosowanie. Planowane są praktyczne ćwiczenia w użytkowaniu kilku chat botów oraz metod prowadzenia dialogu z nimi. Mając na uwadze, żeprowadząc właściwy dialog, dzięki uczeniu maszynowemu, kolejne etapy konwersacji stają się coraz bardziej precyzyjne.

Zarys merytoryczny:
1. Chat boty – permanentna zmiana czy chwilowa moda? Wskazanie czym są chat boty, jak zdobywają rynek, czym jest AI, wstępnie wprowadzenie do tematu.
2. Przeprowadzenie ankiety wśród uczestników na temat poziomu zaawansowania użytkowania chat botów: z jakich korzystali, do czego chcieliby ich używać, jaki jest ich subiektywny poziom zaawansowania w użytkowaniu.
3. Zaprezentowanie Chatu GPT jako jedno z narzędzi AI.
4. Zaprezentowanie innych chat botów (textbot, graphics, video), np. slidesgo.
5. Do czego ten chat bot? Przykłady użycia w branży kolejowej:

  • poszukiwanie informacji, redagowanie tekstu, wsparcie pracy biurowej, tworzenie postów do social mediów, zbieranie opinii od pasażerów w celu polepszenia oferty
  • weryfikacja pierwszego kontaktu z klientami – zajęcia praktyczne, jak to robić
  • usprawnić zakup biletów
  • wskazywanie sugestii podróży
  • edukacja pasażerów
  • analiza opinii pasażerów

6. Case Study (pytania uczestników i rozwiązywanie problemów).
7. Prompty - pisanie skutecznych komend
‍‍Szkolenie jest skierowane do:

  • pracowników administracyjnych branży transportowej
  • pracowników związanych z obsługą pasażerów
  • średniego szczebla administracyjnego firm
  • pracowników działów promocji i marketingu

Informacje organizacyjne:
Wydarzenie rozpocznie się w we wtorek 15 października o godz. 10:00. Wydarzenie jest przeznaczone do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie. Osoby, które zarejestrują swój udział w szkoleniu, na kilka dni przed wydarzeniem otrzymają w osobnym mailu link uprawniający do udziału. Po zakończeniu części merytorycznej szkolenia będzie możliwość zadawania pytań. Każdy uczestnik szkolenia po jego zakończeniu otrzyma certyfikat potwierdzający udział.

Chcesz zorganizować to szkolenie w swojej firmie w formule zamkniętej?
Zapytaj nas o ofertę!


Kontakt:
Aleksandra Kalicińska
tel. 608 027 077
aleksandra.kalicinska@tor-konferencje.pl

Opiekun wydarzenia
Bezpieczeństwo
Inżynier
Zapisz się do newslettera
Subskrypcja oznacza akceptację naszej polityki prywatności.
Twoje zgloszenie zostało wysłane, otrzymasz maila z potwierdzeniem zapisu.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Parnterzy wydarzenia zostaną ogłoszeni wkrótce.

Partnerzy

No items found.

Prelegenci:

Dawid Dajczak

Praktyk i entuzjasta logistyki oraz wykładowca akademicki. Prezenter i spiker. Twórca raportów i analiz rynkowych.

Kamil Zając

Specjalista ds. projektu w Polskim Instytucie Transportu Drogowego. Twórca raportów i analiz rynkowych. Spiker i konsultant
15.10.24

Program

Harmonogram szkolenia online
Agenda

9:45: Rejestracja uczestników na  platformie szkoleniowej

10:00-10:40: Wprowadzenie

Chat boty – permanentna zmiana czy chwilowa moda?

1.     Zdefiniowanie  czym są chat boty

2.     Prezentacja  najnowszych danych, jak chat boty zdobywają rynek

3.     Zdefiniowanie  czym jest AI i ML

4.     Ranking  najpopularniejszych i najdokładniejszych chat botów

5.     Temat  wykorzystania chat botów w świetle praw autorskich

6.      Nagranie warsztatowe na potrzeby „Rask”

10:30: Ankieta wśród uczestników na  temat poziomu zaawansowania użytkowania chat botów, przy użyciu narzędzia bota

10:40: Przerwa

10:50-11:50: Blok I: Najpopularniejsze funkcjonalności chat botów na  rynku

10:50:

1.      Zaprezentowanie Chat GPT, jako jednego z narzędzi AI

2.      Zaprezentowanie DeepL, jako translatora opartego na  AI i ML

3.      Zaprezentowanie Slidesgo, jako narzędzia do robienia  prezentacji

4.      Zaprezentowanie Perplexity, jako tekstowego chata

5.      Zaprezentowanie Bing, jako tekstowego chat bota oraz  browsera 2.0

6.      Zaprezentowanie, DALL-E, jako bota graficznego

7.      Zaprezentowanie Rask.ai chat, dzięki któremu możliwe  jest mówienie w dowolnym języku świata – prezentacja nagrania warsztatowego

8.      Zaprezentowanie jako programu słuchającego i generującego automatycznie napisy

9.      Zaprezentowane Microsoft Designer, jako narzędzia  tworzącego posty

10.  Zaprezentowanie  Tome.app, jako narzędzia do tworzenia prezentacji

11:50: Przerwa

12:00-12:30: Blok II: Przykłady użycia chat botów w branży kolejowej  

12:00

1.      Poszukiwanie informacji, redagowanie tekstu, wsparcie  pracy biurowej, tworzenie postów do social mediów, generowanie informacji  pasażerskiej

2.      Zbieranie opinii od pasażerów w celu polepszenia  oferty

3.      Weryfikacja pierwszego kontaktu z klientami

4.      Właściwe prowadzenie dialogu z chat botami,

5.       Usprawnianie zakupu biletów i  planowania podróży

6.      Wskazywanie sugestii podróży, edukacja pasażerów, analiza opinii pasażerów

12:30-13:30: Blok III: Praktyczne, interaktywne ćwiczenia z chat  botami

12:30

1.      Podział  na dwie grupy warsztatowe

2.      Zaprezentowanie  nagrania z RASK

3.      Wybór  projektów indywidualnych

4.      Samodzielne  stworzenie przez uczestników materiałów przy użyciu chat botów, z  przygotowanego zestawu ćwiczeniowego

5.     Tworzenie materiału finalnego – zadanego  projektu praktycznego

13:30: Przerwa obiadowa

14:15-15:15

Blok IV: Praktyczne,  interaktywne ćwiczenia z chat botami

14:15

1.      C.d. pracy nad indywidualnym projektem  praktycznym

2.     Stworzenie  przez uczestników podsumowania, jako materiału dydaktycznego dla wszystkich  uczestników szkolenia

15:15: Przerwa

15:25-16:15: Blok V: Podsumowanie

15:25

1.     Prezentacja  efektów ćwiczeń, wymiana doświadczeń

2.     Dyskusja

3.     Pytania  uczestników

4.     Broszura  z materiałami dydaktycznymi stworzonymi chat botami

5.     Ankieta  ewaluacyjna

16:15: Zakończenie  szkolenia

Uczestnictwo

Aktualnie dostępne pakiety

Uczestnictwo w szkoleniu "Praktyczne zastosowanie sztucznej inteligencji (AI) w biznesie" 15.10.2024 r.
1190 zł
1290 zł
Płatność onlineZarejestruj bezpłatny udział

Wypełnj formularz

W celu otrzymania FAKTURY PRO-FORMA na wydarzenie.

Twoje zgłoszenie zostało wysłane, wkrótce otrzymasz od nas maila z potwierdzeniem.
Coś poszło nie tak, spróbuj ponownie.

Wypełnj formularz

W celu otrzymania darmowej wejściówki na wydarzenie.

Twoje zgłoszenie zostało wysłane, wkrótce otrzymasz od nas maila z potwierdzeniem.
Coś poszło nie tak, spróbuj ponownie.

Najczęstsze pytania

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Jak zgłosić swój udział w wydarzeniu?

Udział w wydarzeniu można wykupić poprzez stronę www.tor-konferencje.pl, wybierając wydarzenie, które nas interesuje.

Jak wykupić pakiet VIP?

Pakiet VIP można wykupić, wybierając podczas rejestracji opcje płatnego uczestnictwa. Wybierając opcję płatnej rejestracji, mają Państwo możliwość dokonania płatności online lub faktury pro-forma.

Jakie są zasady rezygnacji z uczestnictwa?

Z uczestnictwa w wydarzeniu można zrezygnować bez kosztów na 7 dni przed wydarzeniem. Rezygnacja w terminie od 7 dni do 4 przed wydarzeniem wynosi 20% opłaty za udział w wydarzeniu, w terminie 3 dni od wydarzenia w wysokości 50% opłaty za udział w wydarzeniu. W przypadku rezygnacji z udziału w dzień przed wydarzeniem lub w dniu wydarzenia, Uczestnik ponosi 100% opłaty za udział w wydarzeniu. Rezygnacja musi zostać złożona mailowo: konferencje@tor-konferencje.pl.

Jaki jest termin płatności faktury?

Termin płatności faktury to 7 dni.

Czy jest możliwość płatności kartą?

Tak, wystarczy podczas rejestracji uczestnictwa wybrać interesujący nas sposób płatności.

Nadal masz pytania?

Napisz do nas, a my odpowiemy.