Praktyczne zastosowanie sztucznej inteligencji (AI) w biznesie
15.10.2024
45
Dni
12
Godzin
44
Minut
29
Sekund
Informacje ogólne:
Szkolenie poświęcone jest zagadnieniom praktycznego wykorzystania chat botów w biznesie jako wielofunkcyjnychnarzędzi wspomagających pracę osób zatrudnionych w różnych działach przedsiębiorstw. Ma ono na celu ukazanie płaszczyzn, na których chat boty przyspieszają i eliminują powtarzalne czynności. Dotyczy to działań marketingowych, promocyjnych, administracyjnych, pierwszego kontaktu z klientem lub pasażerem, a także potencjalnych nowych obszarów pracy. Planujemy przedstawić różne dostępne na rynku chat boty, wskazując ich rankingi, zalety, sposoby działania oraz konkretne zastosowanie. Planowane są praktyczne ćwiczenia w użytkowaniu kilku chat botów oraz metod prowadzenia dialogu z nimi. Mając na uwadze, żeprowadząc właściwy dialog, dzięki uczeniu maszynowemu, kolejne etapy konwersacji stają się coraz bardziej precyzyjne.
Zarys merytoryczny:
1. Chat boty – permanentna zmiana czy chwilowa moda? Wskazanie czym są chat boty, jak zdobywają rynek, czym jest AI, wstępnie wprowadzenie do tematu.
2. Przeprowadzenie ankiety wśród uczestników na temat poziomu zaawansowania użytkowania chat botów: z jakich korzystali, do czego chcieliby ich używać, jaki jest ich subiektywny poziom zaawansowania w użytkowaniu.
3. Zaprezentowanie Chatu GPT jako jedno z narzędzi AI.
4. Zaprezentowanie innych chat botów (textbot, graphics, video), np. slidesgo.
5. Do czego ten chat bot? Przykłady użycia w branży kolejowej:
- poszukiwanie informacji, redagowanie tekstu, wsparcie pracy biurowej, tworzenie postów do social mediów, zbieranie opinii od pasażerów w celu polepszenia oferty
- weryfikacja pierwszego kontaktu z klientami – zajęcia praktyczne, jak to robić
- usprawnić zakup biletów
- wskazywanie sugestii podróży
- edukacja pasażerów
- analiza opinii pasażerów
6. Case Study (pytania uczestników i rozwiązywanie problemów).
7. Prompty - pisanie skutecznych komend
Szkolenie jest skierowane do:
- pracowników administracyjnych branży transportowej
- pracowników związanych z obsługą pasażerów
- średniego szczebla administracyjnego firm
- pracowników działów promocji i marketingu
Informacje organizacyjne:
Wydarzenie rozpocznie się w we wtorek 15 października o godz. 10:00. Wydarzenie jest przeznaczone do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie. Osoby, które zarejestrują swój udział w szkoleniu, na kilka dni przed wydarzeniem otrzymają w osobnym mailu link uprawniający do udziału. Po zakończeniu części merytorycznej szkolenia będzie możliwość zadawania pytań. Każdy uczestnik szkolenia po jego zakończeniu otrzyma certyfikat potwierdzający udział.
Chcesz zorganizować to szkolenie w swojej firmie w formule zamkniętej?
Zapytaj nas o ofertę!
Kontakt:
Aleksandra Kalicińska
tel. 608 027 077
aleksandra.kalicinska@tor-konferencje.pl
Partnerzy
Prelegenci:
Dawid Dajczak
Kamil Zając
Program
9:45: Rejestracja uczestników na platformie szkoleniowej
10:00-10:40: Wprowadzenie
Chat boty – permanentna zmiana czy chwilowa moda?
1. Zdefiniowanie czym są chat boty
2. Prezentacja najnowszych danych, jak chat boty zdobywają rynek
3. Zdefiniowanie czym jest AI i ML
4. Ranking najpopularniejszych i najdokładniejszych chat botów
5. Temat wykorzystania chat botów w świetle praw autorskich
6. Nagranie warsztatowe na potrzeby „Rask”
10:30: Ankieta wśród uczestników na temat poziomu zaawansowania użytkowania chat botów, przy użyciu narzędzia bota
10:40: Przerwa
10:50-11:50: Blok I: Najpopularniejsze funkcjonalności chat botów na rynku
10:50:
1. Zaprezentowanie Chat GPT, jako jednego z narzędzi AI
2. Zaprezentowanie DeepL, jako translatora opartego na AI i ML
3. Zaprezentowanie Slidesgo, jako narzędzia do robienia prezentacji
4. Zaprezentowanie Perplexity, jako tekstowego chata
5. Zaprezentowanie Bing, jako tekstowego chat bota oraz browsera 2.0
6. Zaprezentowanie, DALL-E, jako bota graficznego
7. Zaprezentowanie Rask.ai chat, dzięki któremu możliwe jest mówienie w dowolnym języku świata – prezentacja nagrania warsztatowego
8. Zaprezentowanie jako programu słuchającego i generującego automatycznie napisy
9. Zaprezentowane Microsoft Designer, jako narzędzia tworzącego posty
10. Zaprezentowanie Tome.app, jako narzędzia do tworzenia prezentacji
11:50: Przerwa
12:00-12:30: Blok II: Przykłady użycia chat botów w branży kolejowej
12:00
1. Poszukiwanie informacji, redagowanie tekstu, wsparcie pracy biurowej, tworzenie postów do social mediów, generowanie informacji pasażerskiej
2. Zbieranie opinii od pasażerów w celu polepszenia oferty
3. Weryfikacja pierwszego kontaktu z klientami
4. Właściwe prowadzenie dialogu z chat botami,
5. Usprawnianie zakupu biletów i planowania podróży
6. Wskazywanie sugestii podróży, edukacja pasażerów, analiza opinii pasażerów
12:30-13:30: Blok III: Praktyczne, interaktywne ćwiczenia z chat botami
12:30
1. Podział na dwie grupy warsztatowe
2. Zaprezentowanie nagrania z RASK
3. Wybór projektów indywidualnych
4. Samodzielne stworzenie przez uczestników materiałów przy użyciu chat botów, z przygotowanego zestawu ćwiczeniowego
5. Tworzenie materiału finalnego – zadanego projektu praktycznego
13:30: Przerwa obiadowa
14:15-15:15
Blok IV: Praktyczne, interaktywne ćwiczenia z chat botami
14:15
1. C.d. pracy nad indywidualnym projektem praktycznym
2. Stworzenie przez uczestników podsumowania, jako materiału dydaktycznego dla wszystkich uczestników szkolenia
15:15: Przerwa
15:25-16:15: Blok V: Podsumowanie
15:25
1. Prezentacja efektów ćwiczeń, wymiana doświadczeń
2. Dyskusja
3. Pytania uczestników
4. Broszura z materiałami dydaktycznymi stworzonymi chat botami
5. Ankieta ewaluacyjna
16:15: Zakończenie szkolenia
Uczestnictwo
Aktualnie dostępne pakiety
Inne Wydarzenia
Najczęstsze pytania
Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Udział w wydarzeniu można wykupić poprzez stronę www.tor-konferencje.pl, wybierając wydarzenie, które nas interesuje.
Pakiet VIP można wykupić, wybierając podczas rejestracji opcje płatnego uczestnictwa. Wybierając opcję płatnej rejestracji, mają Państwo możliwość dokonania płatności online lub faktury pro-forma.
Z uczestnictwa w wydarzeniu można zrezygnować bez kosztów na 7 dni przed wydarzeniem. Rezygnacja w terminie od 7 dni do 4 przed wydarzeniem wynosi 20% opłaty za udział w wydarzeniu, w terminie 3 dni od wydarzenia w wysokości 50% opłaty za udział w wydarzeniu. W przypadku rezygnacji z udziału w dzień przed wydarzeniem lub w dniu wydarzenia, Uczestnik ponosi 100% opłaty za udział w wydarzeniu. Rezygnacja musi zostać złożona mailowo: konferencje@tor-konferencje.pl.
Termin płatności faktury to 7 dni.
Tak, wystarczy podczas rejestracji uczestnictwa wybrać interesujący nas sposób płatności.